Dwustopniowe logowanie do bankowości elektronicznej BS Skawina

Dbając o Bezpieczeństwo Bankowości Internetowej, stosujemy dwustopniowe logowanie do konta internetowego za pomocą SMS lub Aplikacji Bs Skawina MobileNet.

Przed dokonaniem autoryzacji przelewu dokładnie przeczytaj treść SMS-a lub treść potwierdzenia w Aplikacji Bs Skawina MobileNet. Jeśli dane te nie zgadzają się z wypełnionym przelewem NIE DOKONUJ POTWIERDZENIA WYKONANIA PRZELEWU!

Potwierdzenie przelewu w Aplikacji Bs Skawina MobileNet zawiera pełne dane wprowadzonego przelewu.

Wzór potwierdzenia przelewu wysłany sms-em wygląda następująco:

BS Skawina Operacja nr 1 z dn. 2018-09-20 – Przelew z „Nr rachunku nadawcy”
na „Nr rachunku odbiorcy” kwota: 100,00 hasło: XXXXXXXX

Hasła wysyłane SMS-em Bank przesyła tylko na wskazany przez Klienta numer telefonu. Ponadto możesz skorzystać z funkcji informacyjnej SMS, dzięki której Bank powiadomi Cię o każdym zalogowaniu na Twoje konto internetowe. Jeśli otrzymasz takiego SMS-a, a Ty osobiście nie dokonałeś tego logowania ZGŁOŚ TEN INCYDENT NIEZWŁOCZNIE DO BANKU!

W przypadku braku możliwości kontaktu z Bankiem, istnieje możliwość samodzielnego zablokowania konta, poprzez trzykrotne wpisanie błędnego hasła do logowania lub kliknięcia na stronie logowania w kafelek "Zablokuj dostęp".

Opcja "Zablokuj dostęp" to formularz, który służy do samodzielnego zablokowania dostępu do Bankowości Elektronicznej w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu Twojego konta. Po podaniu prawidłowych danych: zablokowany będzie dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej, możliwość wykonywania transakcji oraz dostęp poprzez Bankowość Mobilną. Celem potwierdzenia operacji wyślemy powiadomienie SMS. Na stronie formularza z przyczyn bezpieczeństwa nie będzie informacji o poprawności dokonanej operacji. Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.

 

Dbajmy o bezpieczeństwo naszych pieniędzy!

Przed zalogowaniem:

  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia:
    1. Czy adres rozpoczyna się od „https://”?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce):
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla domeny:
    „e.bs-skawina.com.pl” dla użytkowników eBankNet
    „ec.bs-skawina.com.pl” dla użytkowników eCorpoNet
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Pamiętaj:

  • Chroń swoje hasła!
  • Sprawdź poprawność danych zawartych w SMS lub Aplikacji Bs Skawina MobileNet z treścią autoryzowanego przelewu przed potwierdzeniem transakcji
  • Zaleca się ręczne wpisywanie danych do zlecenia przelewu np. numerów rachunków, należy unikać stosowania metody kopiowania. Jeśli jednak skorzystasz z tej metody koniecznie sprawdź poprawność skopiowanych danych
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  • Zanim podasz hasło – sprawdź certyfikat strony
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  • Zaleca się zmianę hasła logowania przynajmniej raz w miesiącu
  • Zaleca się korzystanie z aktualnego oprogramowania antywirusowego
  • Zaleca się używanie zapory sieciowej
  • Zaleca się regularną aktualizację systemu operacyjnego
  • Połączenie z Internetem musi być bezpieczne (unikaj łączenia się z publicznej sieci WIFI)
  • Należy unikać logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach lub u znajomych)
  • System pocztowy powinien być chroniony przed przychodzącym spamem. Wiadomości e-mail to jedna z najpopularniejszych dróg, jaką mogą do systemu pocztowego trafić wirusy i informacje, których celem jest wyłudzenie poufnych danych
  • Należy zawsze kończyć pracę z systemem bankowości internetowej na komputerze korzystając z polecenia – WYLOGUJ
  • Pamiętaj, za bezpieczeństwo swojego komputera odpowiadasz sam
  • W przypadku wątpliwości co do prawidłowego działania bankowości internetowej lub stwierdzenia utraty środków należy niezwłocznie skontaktować się z Bankiem!
     

Pamiętaj, że Bank nigdy nie prosi o:

  • zainstalowanie na telefonie Klienta żadnego oprogramowania z wyłączeniem aplikacji mobilnej Bs Skawina MobileNet
  • instalację certyfikatów na komputerach i telefonach komórkowych
  • podanie danych kart płatniczych i kredytowych (numer karty, kod PIN) oraz danych dotyczących Twojego telefonu (numer i model)
  • udział w testowaniu nowych funkcjonalności serwisu transakcyjnego
  • wykonanie przelewów testowych, ani zwrot środków na rachunki innych Klientów.
     

Zachęcamy do regularnego odwiedzania strony:

na której Związek Banków Polskich przedstawia aktualne ostrzeżenia oraz porady utrzymania bezpieczeństwa bankowości internetowej.
 

Komisja Nadzoru Finansowego wydała Poradnik Klienta Usług Finansowych „Bezpieczeństwo Systemów Teleinformatycznych – zmiany, trendy i zasady”.
 

NIEBEZPIECZEŃSTWA, KTÓRE WARTO ZNAĆ (kliknij w poniższe linki, by zapoznać się z ich treścią):

Oceń ten wpis:
(0.0)

Co nowego
w naszym Banku?

Kursy walut NBP

Kurs na dzień 05.10.2024

EUR

EUR

4,3130
USD

USD

3,9118
CHF

CHF

4,5934
GBP

GBP

5,1465
Stopy
procentowe

Stopa referencyjna

5,75

Stopa lombardowa

6,25

Stopa depozytowa

5,25

Stopa redyskontowa weksli

5,80

Stopa dyskontowa weksli

5,85
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.