Aktywuj kanał SMS
SMS Banking to nowy kanał komunikacji Banku z Klientem w postaci krótkich wiadomości tekstowych.
Telefoniczna informacja SMS.
W odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS przesłaną przez Klienta na numer telefonu 661-000-030, Bank wysyła zwrotnego SMS-a z żądanymi informacjami,
- Automatycznie wysyłane są wiadomości informujące Klienta o jego saldzie na początek dnia, zmianie salda, a także o wykonanych operacjach kartowych.
- Korzystanie z telefonicznej informacji SMS – 0,50 zł/SMS.
Wiadomości wysyłane przez Bank
Osobno dla każdego rachunku Klient korzystający z usługi SMS Banking może wybrać różne rodzaje automatycznie wysyłanych wiadomości.
Zmiana salda rachunku
- po każdej zmianie salda rachunków wysyłana jest informacja z numerem rachunku i aktualnym saldem
Saldo na początek dnia (o godzinie 8.00)
- Bank wysyła informację o saldzie na początek dnia. SMS jest wysyłany tylko w przypadku, gdy saldo uległo zmianie
Otrzymanie wpłaty
- wysyłane są tylko informacje o uznaniu rachunku
Operacje obciążeniowe
- wysyłane są tylko informacje o obciążeniu rachunku
Operacje kartowe – wysyłane są informacje o dokonanych płatnościach kartowych
- Przekazywanie informacji na konkretne zapytanie – Klient wysyła do Banku wiadomość treści: modulo#pin#pytanie
modulo – modulo Klienta
pin – nadane Klientowi czterocyfrowe hasło
pytanie – rodzaj oczekiwanej odpowiedzi:
Dostępne pytania:
- S – salda wszystkich rachunków
- O – oprocentowanie wszystkich rachunków
- W – trzy ostatnie operacje wszystkich rachunków
System SMS Banking po potwierdzeniu zgodności numeru Klienta, numeru telefonu i kodu PIN wysyła odpowiedź.
Zmiana hasła przez użytkownika – Klient może zmienić swój kod PIN wysyłając odpowiedni SMS:
- modulo#obecny pin#P#nowy pin
Nowy kod PIN powinien składać się z czterech cyfr. Po udanej zmianie nadawca otrzyma wiadomość zwrotną treści: PIN został pomyślnie zmieniony.
Zobacz nasze pozostałe produkty
Kurs na dzień 04.10.2024
procentowe