Fitbit Pay
Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków.
Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe. Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.
Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?
Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach:
- Fitbit Versa 2,
- Fitbit Versa 2 Special Edition,
- Fitbit Charge 3 Special Edition,
- Fitbit Ionic
Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń KLIKNIJ, BY JĄ POZNAĆ
Jak zacząć korzystać z usługi?
Aby rozpocząć korzystanie z usługi,
- Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
- Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
- Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
- Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
- Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
- Wprowadź dane swojej karty
- Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
- Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?
Aby zapłacić zegarkiem:
- Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
- Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
- Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
- Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
Bezpieczeństwo
- Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
- Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
1. Które karty mogę dodać do usług?
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.
2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:
3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
Zobacz nasze pozostałe produkty
Kurs na dzień 04.10.2024
procentowe